Znáte film Sněženky a machři? Pokud ano a sledovali jste jej pozorně, možná vám neuniklo vnitřní prostředí horské chaty, kde byli studenti gymnázia ubytovaní. Na zdech počmárané trapné vzkazy, rozvrzaný a rozpadající se nábytek a k tomu všemu nepříjemný chlad uvnitř objektu, protože topič namísto práce holdoval alkoholu. S takovýmto ubytováním by dnes žádný majitel rekreačního penzionu neuspěl. Jestliže právě vy však nabízíte ubytování na úrovni, například na Liberecku v Jizerských horách anebo v Hrubém Jeseníku v Olomouckém kraji, a chcete ve své snaze na veřejnosti uspět, vyplatí se věnovat pozornost propagaci na Internetu.
Tento způsob reklamy je výhodnější než reklamní letáky či televizní spoty, a to tím, že si reklamu vyžádají sami zákazníci až ve chvíli, kdy dotyčné zboží nebo službu vyžadují a potřebují. Takže například pokud nabízíte ubytování v Albrechticích v Jizerských horách a zájemce o cykloturistiku či lyžování si zadá do vyhledávače klíčová slova „ubytování Albrechtice v Jizerských horách“, zobrazí se mu relevantní výsledky, mezi nimiž můžete figurovat právě vy. Postará se o to PPC reklama z Liberce, která je součástí strategie SEO, a v podobném duchu to bude fungovat i na Moravě skrze PPC reklamu z Olomouce.
PPC reklamu si můžeme představit jako obrázkový banner s textem a odkazem na web, který nastíní zákazníkovi to, co hledá – ve vašem případě třeba fotku vaší chaty, ubytování za výhodnou cenu, polopenzi, sportovní vybavení – tenisové kurty, golf, wellness služby, krásné okolí – přírodu, rozhledny atd. Podstatné je, že se PPC reklama nikomu nevnucuje, je totiž velký rozdíl nechat se masírovat reklamou v televizi, kdy už toho máte dost a reklamní přestávku ve vysílání ignorujete a jdete si něco raději uzobnout do kuchyně, anebo naopak cíleně hledáte něco, co vás zajímá, a vysloveně potřebujete, aby vám někdo něco nabídl skrze reklamní banner PPC reklamy.