Hrnky s reklamním potiskem



Myslím si, že většina z nás začíná den šálkem něčeho teplého. Ať už je to voňavá, silná, luxusní káva, anglický černý čaj nebo třeba kakao v deštivý nedělní ráno. Mmm ta představa. A právě v těchhle chvílích má hrnek úplně jiný význam. Není to jen kus keramiky. Je to rituál. Pohodlí. Chvilka klidu. A přesně v tom je to pravé kouzlo reklamních hrnků, jsou s lidmi ve chvílích, kdy to máme nejradši a nejvíc je potřebujeme. Já sama mám reklamní hrneček, ze kterého moc ráda piju svou kávu. Má ideální tvar a připomíná mi moji vysokou školu, kde jsem studovala.

Hrnek

Reklamní hrnek není jen takový řekla bych billboard. Není to banner na webu, co ti vyskočí a za dvě vteřiny zmizí. Je to věc, kterou držíš v ruce. Každý den. A když je dobře udělaný – hezky padne do dlaně, má pěkný design a kvalitní potisk – stává se z něj nenápadný, ale neuvěřitelně účinný nosič značky. A navíc… hrnek si člověk nevyhazuje. Schválně, kolik hrnků máš doma ty? A teď kolik z nich má nějaké logo, text, vtip nebo vzpomínku? Lidé si k těmhle hrnkům tvoří vztah. Protože je to hrnek, ze kterého pila kolegyně každé ráno kafe. Nebo ten, co jsi dostal na konferenci a od té doby je tvůj oblíbený. A nemusí to být žádná složitá věda. Stačí chytře zvolený motiv, vtipný slogan, nebo jen decentní logo s hezkým fontem. A pokud ho navíc dáš do rukou lidem s úsměvem, bude se jim vybavovat i ten pocit, kdy ho dostali.

Hrnek

Takže jestli hledáš něco, co bude mít smysl, co lidi potěší a zároveň bude mluvit za tvou značku i roky po rozdání – jdi do hrnků. Vážně. Protože dobrý reklamní hrnek není jen o tom, co je na něm natištěné. Je hlavně o tom, co se z něj pije. A jaký pocit u toho máš. Pokud máš tedy svoji firmu, nebo třeba jen teprve začínáš, musíš si rozmyslet, kam půjdou tvoje první investice do reklamních předmětů. No, být to na mě a pokud můžu radit, určitě bych volila hrnky. A dokonce můžu doporučit i skvělou firmu. Reklamní hrnky Promodarky, tam se podívej a můžeš udělat objednávku, která bude brzy a kvalitně vyřízená!

1/5 - (1 vote)